Cutremurator! John Eleken, barbatul necunoscut visat de mii de oameni este cautat in toata lumea, acest om a speriat intregul glob, apare in visele oamenilor terorizandu-i pana ii duce la sinucidere! Iata cazul infricosator…



Un site care susţine că încearcă să localizeze un bărbat despre care mii de oameni spun că l-au întâlnit în vise, deşi nu-l cunosc, este asaltat de vizitatori, deşi totul ar putea fi o farsă de amploare, informează metro.co.uk.



loading...

Creatorii paginii Thisman.org le cer oamenilor să-i contacteze dacă l-au visat, iar sute au făcut deja asta. Totodată, un clip video a apărut pe YouTube, însoţit de o coloană sonoră înfricoşătoare.
Campania de căutare pare să fie de amploare, după pozele de pe site, care prezintă afişe lipite în multe oraşe din lume.
Peste 2000 de oameni din Los Angeles, Berlin, Sao Paulo, Tehran, Beijing, Roma, Barcelona, Stockholm, Paris, New Dehli şi Moscova susţin că l-au visat.0
Potrivit site-ului, totul a început în ianuarie 2006, în cabinetul unui psihiatru din New York.

loading...
O pacientă a desenat faţa unui om care îi dădea sfaturi în somn.
Acest potret a fost văzut ulterior de alt pacient, iar acesta a spus că omul din desen îl vizitase în somn.
Acest lucru la făcut pe psihiatru să trimită portretul colegilor săi, pentru a-l arăta pacienţilor.
Mulţi dintre aceştia l-au recunoascut, iar toţi l-au denumit “acest bărbat”.
Mărturiile oamenilor din toată lumea sunt postate pe site, iar fiecare descrie modul în care persoana aceasta le-a apărut în vise.
De asemenea, sunt prezente şi o serie de teorii care caută să explice apariţia, iar autorii acestora chiar sugerează că ar fi vorba de un om “capabil să călătorească prin visele oamenilor”.
Potrivit companiei de marketing care a lansat site-ul – de unde şi bănuielile că ar putea fi vorba de o farsă, scopul site-ului este să-i ajute pe cei care l-au visat şi să înlesnească comunicare între aceştia. Totodată, să clarifice cine este acest bărbat şi de ce apare în visele.
Psihiatrei i s-a părut că acesta întâmplare, coincidenţă, este extrem de interesantă şi a trimis schiţa colegilor săi pentru a descoperi dacă vreo unul din pacienţii lor care aveau vise repetate l-ar putea recunoaşte pe bărbat. În câteva luni, patru pacienţi au declarat că îl întâlniseră pe acest om în decursul viselor lor. În plus, cu toţii l-au numit, fără să se consulte unul cu altul, drept “acest bărbat”(“this man”). Mesajele din vise.
Este cert că între miile de oameni din diverse zone ale globului care pretind că l-au visat până astăzi nu există nici un fel de legătură. Visele lor acoperă o tematică largă, de la sfaturi prieteneşti, până la întâlniri romantice şi atacuri înspăimântătoare. Explicaţii şi teorii.
Există mai multe teorii care au încercat să explice apariţia repetată, misterioasă, a acestui om în visele unor oameni foarte diferiţi. Iată câteva dintre ele…
– Teoria arhetipală. Conform concepţiei psihanalitice a lui Jung, acest om este o imagine arhetipală aparţinând subconştientului colectiv, care iese la iveală în perioade dificile, de răscruce ale indivizilor (transformări emoţionale, schimbări dramatice din vieţile noastre, conjuncturi stresante, etc.). – Teoria religioasă. Potrivit acesteia, bărbatul visat este o imagine a Creatorului, una din formele prin care Dumnezeu se manifestă în viaţa oamenilor. Din acest motiv, se spune că sugestiile, sfaturile lui ar trebui să fie urmate cu sfinţenie de cei care îl visează.
– Teoria surferului. Este o explicaţie extrem de interesantă, dar cu o credibilitate ştiinţifică foarte mică. Acest om ar fi, de fapt, unul real, care intră în visele altora graţie abilităţilor sale psihice ieşite din comun. Unii cred că, în lumea reală, acesta arată exact la fel ca şi în vise. Alţii sunt de părere că este cu totul diferit în realitate. În fine, o a treia categorie de persoane are credinţă că în spatele acestui bărbat se află un plan de control al minţii oamenilor pus la punct de o corporaţie importantă. – Teoria imitării viselor. O teorie psiho-socială, ştiinţifică, care clamează că acest fenomen s-a produs întâmplător şi s-a dezvoltat progresiv prin imitare. Persoanele expuse acestui fenomen ar fi atât de adânc impresionate de el încât ar începe să îl vadă pe bărbatul respectiv în visele lor.
Urmărit în vise | Interpretarea şi semnificaţia viselor “Am avut dintotdeauna acest vis despre cum zbor pe cer deasupra oraşului meu şi îmi văd de sus prietenii. De când m-am mutat într-o altă casă, am început să întâlnesc acest bărbat în timp ce zbor. Nu de fiecare dată când visez că zbor, dar destul de frecvent. El zboară, de asemeni, dar nu vorbeşte niciodată.”

Sursa: ajdp.ro
Cutremurator! John Eleken, barbatul necunoscut visat de mii de oameni este cautat in toata lumea, acest om a speriat intregul glob, apare in visele oamenilor terorizandu-i pana ii duce la sinucidere! Iata cazul infricosator… Cutremurator! John Eleken, barbatul necunoscut visat de mii de oameni este cautat in toata lumea, acest om a speriat intregul glob, apare in visele oamenilor terorizandu-i pana ii duce la sinucidere! Iata cazul infricosator… Reviewed by Andra on iulie 06, 2017 Rating: 5

5 comentarii

  1. Eu l-am visat pe Dragnea furând păpusoi. Apoi a venit militia si l-au percheziționat. I-au găsit în dos un mare știulete asa că l-au arestat. Apoi m-am trezit am deschis tv-ul și l-am văzut liber. Am inceput sa plâng... Ce păcat c-a fost doar un vis...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu l-am visat niciodata. mereu i-am vazut fata, alti oameni l-au visat, dar eu nu

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu l-am visat cum îmi dădea sfaturi ciudate

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am visat o singură dată, doar stătea lângă patul meu și se holba în gol - o dată realizând că mă uit spre el a întors capul spre mine spunând " nu-ți fie frică de temerile tale , orice ar fi ai să fi susținută de Antonio" . Antonio fiind numele fratelui pe care n-am apucat să-l cunosc.. iar un alt Antonio fiind băiatul cu care mă înțeleg cel mai bine dintre toți pe care-i cunosc

    RăspundețiȘtergere

Business

[recent]

Trafic