Vanzatoarea hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc, care nu a vrut să-l servească clientii, pentru că nu vorbea limba maghiară.
Amendă de 10.000 de lei în cazul hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc.
Comisariatul Regional Brașov al ANPC s-a autosesizat în cazul bărbatului care ar fi fost refuzat de o vânzătoare a hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc, care nu a vrut să-l servească pentru că nu vorbea limba maghiară.
UPDATE 12:30 ANPC a amendat cu 10.000 de lei hipermarket-ul Kaufland din Odorheiu Secuiesc.
loading...
Comisarul Sorin Susanu a declarat pentru Romania Libera că nu a fost un accident, ci o practică, de aceea a luat această măsură.
Comisarul a mai precizat că, în 2015, hipermarket-ul a mai fost amendat cu 5.000 de lei pentru că reclamele și pliantele erau exclusiv în limba maghiară.
”Ca urmare a acestei filmări, CRPC Brașov se autosesizează!!”, a scris pe Facebook Claudiu Susanu, comisar-șef al CRPC Brașov.
”Ca urmare a acestei filmări, CRPC Brașov se autosesizează!!”, a scris pe Facebook Claudiu Susanu, comisar-șef al CRPC Brașov.
loading...
Un bărbat s-a filmat în timp ce merge la respectivul hipermarket și cere o porție de mici, în limba română. Apoi, acesta susține că vânzătoarea îl injură în limba maghiară. În momentul în care îi cere socoteală, femeia îi dă banii înapoi și refuză să îl servească.
”De ce nu mă serviți, pentru că sunt român?”, insistă bărbatul. Vânzătoarea continuă să îl ignore, iar la un moment dat îi face semn să plece.
Mai mult de atât, unele persoanele aflate la coadă încep să îl apostrofeze pentru că nu știe limba maghiara.
După lungi insistențe, bărbatul pleacă de la hipermarket cu mâna goală.
”Regretăm experiența prin care a trecut clientul nostru și ne cerem scuze. Subliniem că ne delimităm ferm de astfel de comportamente discriminatorii și misiunea noastră este să oferim produse și servicii de calitate însoțite de amabilitate față de toți clienții, nediferențiat.
Te asigurăm de toate eforturile noastre de a comunica cu clienții noștri într-o manieră corecta. Facem un efort continuu de a preveni astfel de situații și demarăm periodic training-uri cu angajații noștri”, a fost răspunsul Kaufland România pentru un client care a făcut plângere.
Sursa: stirileprotv.ro
Vanzatoarea hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc, care nu a vrut să-l servească clientii, pentru că nu vorbea limba maghiară.
Reviewed by Andra
on
septembrie 08, 2017
Rating:
Niciun comentariu